Laat u het ons ook weten als wij iets beter kunnen doen?
Bij Zorgbeleving de Blauwe Vlinder doen we er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat er iets gebeurt waar u niet tevreden over bent. Graag horen we dit van u, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Heeft u een klacht, dan kunt die op 2 manieren kenbaar maken:
• Bespreek de klacht met de medewerker of de leidinggevende.
De eerste stap is om uw klacht te bespreken met de betrokken medewerker. Ook kunt u contact opnemen met de leidinggevende. De Blauwe Vlinder vindt het belangrijk dat er open, respectvol en veilig met uw klacht omgegaan wordt. We gaan dan ook graag met u in gesprek om samen een passende oplossing te zoeken. U kunt ook mailen naar info@zorgbelevingdeblauwevlinder.nl of onderstaand formulier gebruiken om uw klacht bij de leidinggevende te melden.
• Neem contact op met Klachtenportaal Zorg.
Mocht de eerste stap geen oplossing bieden of wilt u daar geen gebruik van maken dan kunt u direct contact opnemen met Klachtenportaal Zorg.
U kunt uw klacht indienen via de website van Klachtenportaalzorg.
Zij zullen u verder helpen.
Klachten reglement
Download hier het klachtenreglement van Klachten Portaal Zorg.
Klachtenreglement Klachten Portaal Zorg | 128,50 Kb |